23.11.20

Õpilased õpivad programmeerimist ja 3D-disaini

Oktoobri alguses osalesid 4.-5. klassi õpilased "ProgeTiigri tulevikutegijate" õpilasürituse raames kooditunnis, mille eesmärk oli õppida programmeerimise algtõdesid.

Kõigepealt õpiti juhiste järgi etteantud ülesandeid lahendama. Seejärel katsetati erinevaid programmijuppe mänguliste elementide loomiseks ning lõpuks pidi iga õpilane oma mängu looma. Hiljem täiustati mänge arvutitunnis.






Õpilastele meeldis ja lihtsama mängu loomisega said kõik hakkama.

Linke:


6.-7. klassi õpilased on teinud esimesed sammud 3D-disaini ja -printimise vallas. Niimoodi valmisid Gregory ja Marguse disainitud mängunupud.





Lea Abolkaln
matemaatikaõpetaja
Vaata ka ProgeTiiger

Kommentaare ei ole: