02.10.14

Tähistasime õpetajate päeva ja kooli 95. sünnipäeva

Täna tähistasime traditsiooniliselt õpetajate päeva. Õpetajad ja 9. klassi õpilased vahetasid kolmeks tunniks oma rollid.

OLIVER: Mina olin vene keele õpetaja. Esimene tund oli mul 6. klassiga. Jagasin neile töölehed ja õpilased hakkasid tööle. Ühele õpilasele pidin kolm märkust tegema, kuna ta pidevalt jutustas. Ta küsis mult isegi, kas ma kustutuskummi ei taha järada - selle peale viisin ma ta direktriss Kairi juurde, kes käskis sõnakuulmatul õpilasel enda juures tööd jätkata.

Teine tund oli mul õpetajatega. Enamik neist ei ilmunud õigeks ajaks kohale. Andsin neile ka töölehed, mida alguses täideti usinasti. Kui aga lõpuks kõik õpetajad kohal olid, läks tõeline mürgel lahti. Ma olin sunnitud vähemalt pooled õpetajad klassist välja saatma.
Kolmas tund oli mul 8. klassiga, kes esialgu ei saanud aru, et neil õpetaja tunnis on - nad mängisid tükk aega telefoniga. Ma andsin neilegi töölehed ja nad hakkasid tööle.
See oli tore kogemus, minul läks päev korda.
Vene keele õpetaja Oliver

LAURI: Õpetajate päev oli tore, sest ma sain tunda, mida tähendab olla õpetaja. See tundus päris lihtne olevat, aga kindlasti olenes ka sellest, mis klassile pidi tunde andma. Mina olin algklasside õpetaja. Andsin eesti keelt, matemaatikat ja loodusõpetust.

Õpetajad olid õpilase rollis usinad

KAISA: Mina andsin geograafiat, inglise keelt ja eesti keelt. Esimeses tunnis oli ainult üks õpilane. Lasin tal inglise keele töövihikust mõned ülesanded teha ja siis lubasin tal joonistada. Teine tund oli geograafia. Olin päris õpetajalt saanud ülesanded, mida õpilased pidid täitma. Kolmanda tunni ajal andsin eesti keelt ja inglise keelt korraga. See oli natuke raskem, kuna pidin jooksma kahe klassi vahet.

Õpetajate päev oli tore, kuna mulle meeldis teistele klassidele tunde anda, aga õpetajaks ma kindlasti saada ei tahaks. Ma sain nüüd teada, kui raske on tegelikult õpetajatel, eriti kui on kaks klassi koos. Mulle see päev meeldis!

KAIRI: Mina olin matemaatikaõpetaja ja direktriss. Esimene tund oli 7. klassiga. Õpilased olid väga tublid. Muidu nad tihti lollitavad tunnis, aga minul olid küll ilusti. Nad täitsid töölehti ja töövihikut. Vahepeal pidin klassist ära ka käima, sest kehalise kasvatuse õpetaja ei täitnud oma kohustusi. Käisin ka teisi klasse vaatamas ja küsisin, kuidas neil läheb. Kui matemaatikaklassi tagasi jõudsin, oli Oliver toonud minu juurde ühe õpilase, kes tunnis korda rikkus. Jätsin ta enda juurde töötama.

Teine tundi oli mul 5. klassiga. Nemad kuulasid juba vähem sõna ja tegid ka vähem kaasa. Keset tundi tuli jälle Oliver, kes tõi õpetajate tunnist õpilase Aini minu juurde, kuna ta oli vene keele tundi palliga läinud. Õpilane Ain küsis, kas ta tohib tahvlile kirjutada ruutjuure 237-st. Lubasin, aga ta tegi täitsa valesti.
Kolmas tund oli mul õpetajatega. Kõik täitsid oma ülesande ära ja ma lubasin neil natuke varem tunnist lahkuda.
Pärast pidin veel aktusel sõna võtma, kuna olin direktriss. Algklasside õpilased laulsid ja lugesid luuletusi. 9. klassi õpilased andsid õpetajatele tänukirja ja lilleõie.
Mulle täitsa meeldis õpetaja rollis olla. Arvan, et võiksin tulevikus isegi õpetajaks saada.
Direktriss Kairi peab kõnet
Õpetajaid tänati tänukirja ja lilleõiega


Lisaks õpetajate päevale tähistasime täna ka kooli sünnipäeva. Pärast kolmandat tundi algas traditsiooniline sünnipäevajooks - sel aastal pidime läbima 95 meetrit! Osa võttis kogu koolipere, lasteaialastest õpetajateni.
Esimese klassi õpilased 95 meetrit jooksmas
Õpetajad läbisid 95 meetrit teatejooksuna

Pärast jooksmist toimus aktus, kus tänati õpetajaid ja söödi sünnipäevakringlit.
Fotode autorid: Kaja Hass, Kairi Peetersoo, Maria Tamela ja Kärt Abolkaln
Teisi pilte vaata SIIT

Kommentaare ei ole: